Web girişimleri tanıtımı nasıl yapılır?

Web girişimciliği, son yıllarda internet üzerinden para kazanmak isteyenlerin en çok ilgilendiği konuların başında geliyor.

Web girişimiyle internet dünyasında kendine yer edinmek isteyen, internet girişimciliği ile para kazanmak isteyen birçok girişimci adayı girişimlerinin tanıtım noktasında ciddi sıkıntılar yaşayabiliyor.

Bu yazımda web girişimi olan, web girişimciliğine meraklı arkadaşlar için tanıtım çalışmaları hakkında bilgi vermek istiyorum.

Web girişimi tanıtımı nasıl yapılır?

Web girişiminizi duyurmanızda online mecraların etkisi oldukça fazla. Bu yüzden sosyal medyayı, online haber sitelerini ve blogları etkin bir şekilde kullanmalısınız. Girişiminiz ile ilgili ne kadar farklı mecrada yer alırsanız o kadar fazla kişiye ulaşmanız ve hedeflerinize yaklaşmanız mümkün olabilecek.

Tanıtım yazısı yayınlayan siteler ile işbirliği yapın

Bunun için tanıtım yazısı çalışması yaparak kaliteli bir backlink ağı inşa etmeniz mutlaka önemsemeniz gereken noktalardan biri. Tanıtım yazısı yayınlama çalışması için güncel ve kaliteli haber siteleri ile blog sitelerini tercih edebilirsiniz. Tanıtım yazısı çalışmasını zamana yayarak yapmanız faydalı olacak. Her site için ayrı yazı hazırlayarak özgün bir çalışma olmasını sağlayabilirsiniz.

Sosyal medya fenomenleri ile çalışın

Tanıtım yazısı çalışmasının yanı sıra girişiminizin hedef kitlesine uygun paylaşımlarda bulunan sosyal medya fenomenleri ile iletişime geçerek post paylaşmalarını sağlayabilirsiniz. Facebook, Twitter, Instagram ve YouTube etkili sonuçlar almanızı sağlayacak.

Sponsor olun

Bütçeniz doğrultusunda bazı etkinliklere (Konferans, panel, sempozyum, seminer vb.) sponsor olarak farkındalık oluşturabilirsiniz. Sponsorluklar, web girişimlerinin daha hızlı tanınması ve yeni iş birliklerinin geliştirilmesi açısından önemli etkinliklerdir.

Dijital PR'ın gücünden faydalanın

Web girişimlerinin etkili bir şekilde tanıtılmasında dijital PR çalışmaları da etkili rol oynar. Bu noktada basın bülteni dağıtım servislerinden faydalanarak online görünürlüğünüzü artırabilirsiniz. İyi hazırlanmış bir basın bülteni ile online mecralarda haber olmanız kolay olur. Bazı basın bülteni gönderimi servisleri yayın garantili basın bülteni gönderimi konusunda hizmet veriyor. Böylece "Acaba haberim çıkar mı?" kaygısı sona eriyor.

Blog yazarlarıyla iletişimde kalın

Düzenli olarak kaliteli içerik üreten blog yazarları ile iletişime geçerek uzun süreli işbirliğine giderek girişiminizin doğal bir şekilde tanınmasını sağlayabilirsiniz. Blog yazarları, web girişiminizi duyurmanızda kendine özgü tarzlarıyla kilit rol oynayacak. Bazen doğal bir şekilde yazılmış bir blog yazısı bile binlerce liralık reklam kampanyalarından etkili olabilir.

Tüm bu çalışmalar için bir bütçe ayırmanız ve iş planı yapmanız yararınıza olacak. Bu tür çalışmaların tek seferlik belli periyotlarda tekrarlanması markalaşmanızı hızlandırarak web girişiminizin daha fazla dikkat çekmesine katkı sağlar.

Web girişimi tanıtımı, tanıtım yazısı yayınlama, e-ticaret sitesi tanıtımı gibi konularda işbirliği için bana medyaistsyonu@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Web girişimleri tanıtımı nasıl yapılır? Web girişimleri tanıtımı nasıl yapılır? Reviewed by Medya İstasyonu on Cuma, Kasım 24, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.